Πεζοπορική διαδρομή αυλάκια

Αν από τον οικισμό κινηθείς βόρεια, προς το ελικοδρόμιο, λίγο πριν φτάσεις  θα συναντήσεις στα δεξιά έναν χωματόδρομο που οδηγεί στο βόρειο τμήμα του νησιού. Ακολουθώντας τον χωματόδρομο παράλληλα με την κοιλάδα που καταλήγει στο Μικρό Μουρούλι και μετά από ένα περίπου χιλιόμετρο συναντάς την πύλη ενός αγροκτήματος ,  ο δρόμος στρίβει αριστερά και ανηφορίζει φτάνοντας στο τέλος της ανηφόρας βρίσκεσαι στο διάσελο ανάμεσα στο Μικρό και το Μεγάλο Μουρούλι. Στα αριστερά στον απέναντι λόφο διακρίνεται το ξωκλήσι του Άι Γιώργη .

Συνεχίζεις την ανάβαση και μετά από άλλο ένα χιλιόμετρο ο δρόμος συναντά συρματοπλέγματα και στρίβει αριστερά . Σε άλλα 800 περίπου μέτρα φτάνεις στο βόρειο τμήμα του νησιού (Αυλάκια). Ο δρόμος συνεχίζει αριστερά για τον Άι Γιώργη και την παραλία . μέχρι εδώ μπορείτε να έρθετε και με το αυτοκίνητό σας.

Αφού ανοίξεις τη μικρή πόρτα που υπάρχει στα δεξιά ή την μεγάλη αν δεν είναι κλειδωμένη ακολουθάς το μονοπάτι που οδηγεί στην άκρη του βράχου. αριστερά μας στο βάθος το «νησί» και στα δεξιά τα Μικρά Αυλάκια και το δάσoς με τις βελανιδιές.Το μονοπάτι συνεχίζει προς τα δεξιά, κατηφορίζει, φαρδαίνει και είναι πλέον πλακόστρωτο. Διασχίζει όλο το δάσος και καταλήγει στην παραλία από εκεί η συνεχεία είναι λίγο δύσκολη καθώς το μονοπάτι που καταλήγει στη γαρουφαλιά δεν είναι καθαρό .  Σε κάποιο σημείο συναντά ένα δεύτερο πλακόστρωτο μονοπάτι που ανεβάζει στο λόφο του Αγίου Αλέξη.

P9150183.JPGΠερπατώντας τη διαδρομή αυτή μπορείτε να μαζέψετε ρίγανη, η οποία είναι άφθονη στην περιοχή.