Πεζοπορική Διαδρομή

Μεγάλη διαδρομή με δύσκολο ανηφορικό τέλος και πολλά διαφορετικά τερρέν .

ξεχωρίζουν οι εναλλακτικές διαδρομές με μώβ και γαλάζιο χρώμα.

!! Δεν υπάρχει σήμανση σε καμιά από τις προτεινόμενες διαδρομές . Αυτοσχεδιάζουμε και προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τα παλιά μονοπάτια.

Η διαδρομή ξεκινάει από το χωρίο προς το δρόμο που ανεβαίνει στην Μαράσλειο σχολή , μερικά μετρά μετά τη σχολή και πριν από το ελικοδρόμιο ξεκινάει φαρδύς χωματόδρομος οπού θα σε οδηγήσει σε μία φάρμα , προσπερνάς και συνεχίζεις στο χωματόδρομο , στην επόμενη διασταύρωση θα κάνεις αριστερά , με κατεύθυνση την θάλασσα , βορειοδυτικά να το πεις , θα βρεθείς στην κορυφή οπού θα συναντήσεις μια πόρτα ανοίγεις , κλείνεις , βλέπεις το δάσος από ψηλά και αυτό είναι το ποιο μαγικό κομμάτι της διαδρομής , συνεχίζεις το δρόμο κατηφορικά για το μονοπάτι.

αυτό είναι το δάσος που θα διασχίσεις

Στο σημείο αυτό θα δεις μια φάρμα στην πεδιάδα από κάτω σου , εκεί σε οδηγεί ο χωματόδρομος , στην είσοδο της φάρμας και δέξια έχει μια πόρτα που ξεκινάει το μονοπάτι , θα το καταλάβεις από το τειχίο στα πλάγια του μονοπατιού ,λύνεις το γρίφο από που ανοίγει η πόρτα , ανοίγεις  , κλείνεις , διακρίνονται οι πλάκες στου μονοπατιού και συνεχίζεις την κατηφόρα

το μονοπάτι χωρίζει σε ένα σημείο λίγο παρακάτω και επιλέξαμε να κινηθούμε όσο ποιο κοντά στη θάλασσα για να κατεβούμε απο το Σωληνάρι , το μονοπάτι είναι σχετικά εύκολο , αν και δεν είναι καθαρό από ξύλα και σωρούς φύλλων , είναι αρκετά εμφανές με πέτρινο τειχίο στα πλάγια και σε οδηγεί μέσα από ένα υπέροχο δάσος με βελανιδιές , ρεματιές ,  ξέφωτα με αγριοκρίθαρο και πλούσια ποικιλία σε χλωρίδα και πανίδα.

Ανάμεσα στα δέντρα θα διακρίνεις αρκετά πετρόκτιστα κτίσματα και τειχία οπού φανερώνουν ανθρώπινη παρουσία σε παλιότερες εποχές εάν κοιτάξεις αριστερά σου θα καταλάβεις ότι βρίσκεσαι στους πρόποδες ενός απόκρημνου βράχου που φανερώνει την ύπαρξη ηφαιστείου στην περιοχή ,

ένα τεράστιο τοίχος  υψώνετε μπροστά σου και σε ακολουθεί σε όλη την διαδρομή έως του να βρεθείς στο τέλος του δάσους .

Σε αυτό το σημείο το τοπίο αλλάζει δραματικά , Ο πηλός βγαινει από το βουνό και χύνεται στην κυριολεξία μέχρι τη θάλασσα .

το μονοπάτι σε αυτό το σημείο χωρίζει , μπορείς να πας από την πάνω μεριά του πηλού και μπορείς και να πας και από κάτω , μην προσπαθήσεις να περάσεις από μέσα , βρες μια ασφαλή διαδρομή και ακολούθησε την , από όπου και να επιλέξεις το σημείο αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή καθώς είναι αρκετά απόκρημνο , συνεχίζεις με κατεύθυνση τα τεράστια βράχια πάνω από τη θάλασσα και κίνησε προς τα εκεί , θα περάσεις μέσα από μια υπέροχη πεδιάδα θα κατηφορίσεις όλα τα πατώματα και θα βρεθείς πάνω από την παραλία , μπροστά σου περπατώντας την παραλία πια έχεις τα βράχια της γερακοφωλιάς  και στο βάθος την παραλία Αλονίτσι.θα περπατήσεις αρκετά στην ψηλή άμμο και ύστερα στα μεγάλα βότσαλα μέχρι να βρεις τον δρόμο της επιστροφής και ετοιμάσου και για μια καλή ανηφόρα . θα σου πρότεινα να παραμείνεις στον χωματόδρομο αν δεν θες να πέσεις μέσα στις αστουβιές . Στην ανηφόρα αυτή θα περπατήσεις ανάμεσα σε λόφους από άργιλο και ρεματιές  οπού επικρατεί ιζηματογενές υλικό  σε διάφορους χρωματισμούς ,  ανηφορίζοντας από το Αλονίτσι μην ξεχνάς να κοιτάζεις πίσω σου . στο τέλος της ανηφόρας θα συναντήσεις το μεγάλο δρόμο που πάει για το χωρίο και θα ευχαριστηθείς το υπέροχο ηλιοβασίλεμα μέχρι να φτάσεις στο χωριό.